1 t/m 25 augustus
    Uit je hoofd en in je lichaam.
    Een Retreat voor vrouwen vol verrassingen voor lichaam, geest en ziel. Kijk voor meer informatie op
    www.deerdaddy.nl/webshop/vijf-daags-schilder-retreat/

De Oale School is voor een nachtje overgenomen door tijdelijke directie, oftewel dochters Lauren en Niene… En het blijft nog lang onrustig in Lattrop! 😂

202307 deoaleschool 1 202307 deoaleschool 2
     202307 deoaleschool 3  202307 deoaleschool 4
    Houd je ook zo van tekenen en schilderen!
    Op een prachtige locatie in een relaxte omgeving?
    Met je persoonlijke intentie, een privé- kok, heerlijke bedden, een vuurplaats en nog ruim tijd voor je eigen ding?

Meld je dan aan voor onderstaand retreat.
    Wij hebben er zin in!

Er zijn nog enkele plekken vrij.

22-26 augustus VIJFDAAGS SCHILDER-RETREAT met een yoga en meditatie.
    Kijk voor meer info op www.deerdaddy.nl onder retreat 22-26
    Je kan ook naar de galerie komen in Ootmarsum (do-zo van 13 tot 17 uur) of even bellen met mij...

Babet, je host voor deze inspirerende week ❤️

Deer Daddy

Onze prachtige accommodatie is, door onvoorziene omstandigheden, nog te huur voor een familie of vriendengroep voor het weekend van 1 juli aanstaande!

Altijd al een keer willen logeren?
    Pak nu je kans voor een mooie last-minute aanbieding! Bel voor info met 06-22261275 of 06-57349428.

Last minute.jpg